onsdag 1 augusti 2012

Presentation

Ni få som väl snubblar över denna blogg i högen med skit till bloggsfär kanske undrar vem jag är. Vem jag faktiskt är kan jag nog inte riktigt ge ett bra svar på, då jag inte vet, men tja ... Jag vet en hel del om mig själv i alla fall, så jag kan nog få ihop det någorlunda. Kan gör ett försök.

Jag är en kanske något förvirrad, men väldigt bestämd ung kvinna som uppskattar både matematiken och språket. Ordningen har jag ingenting emot, även om jag själv mest är kaotisk. Jag sover länge på morgonen om jag kan och lider för tillfället av brutal sömnbrist. Jag dricker helst mineralvatten, mojito eller jäger och ogillar människor som inte kan skämta om roliga saker. Jag ogillar nog människor i största allmänhet. 

Jag gillar citat av Hunter S. Thompson och jag äger ett gäng Hawaii-skjortor enbart på grund av honom (jag var bara tvungen att köpa dem (nej, jag går inte omkring med dem)). Igenkänningsfaktorn i Nine Inch Nails låttexter är alldeles för hög för mig och jag önskar att det inte var så. Inbillar mig att livet hade varit lite lättare då.

Som ni kanske förstår är Inga B. Röhst inte mitt riktiga namn. Man kan tro att jag inte har några bröst, med tanke på mitt val av alias, men detta är felaktigt. Jag har bröst, dock inte lika stora som Kissies. Men jag trivs bra med mig själv ändå.

Jag tror inte jag tycker om att somliga blir rika och andra äter skit och dör, men det hör inte hit. Jag har inte tänkt lösa alla världens problem på kanske 2000 tecken och jag har inte tänkt hora ut mig med bilder heller. Sätt inte ribban så högt. Här kommer ni bara läsa om skit som ingår i min vardag.

Vad tror ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar